Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pawelek24 | użytkownik

imię i nazwiskopaweł adrespoznań zarejestrowany17.11.2007 @14:56:53 ostatnio na stronie19.10.2011 @15:15:00

ur, 24 maj 1988

"lubie wódkę pieniądze kobiety małe dzieci zachody słońca i karuzele a nie cierpie jesiennej pogody policji i przemocy jeśli mi nie przynosi korzyści"



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty35 komentarze351 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~1brudialia    18.08.2008 @21:22:42
nie, nie bucik już nie jest dobry zanim zdecydowałam sie mu zrobić zdjęcie to przeleżał w górach jakieś pół roku już kilka razy widziałam go na trasie
_______
Zapraszam wszystkich serdecznie do oglądnięcia i ocenienia moich zdjęć w galerii
~szaramarzycielka    18.08.2008 @21:12:28
nmzc
_______
...żaden człowiek nie dostrzega w drugim wielkości, doszukuje się raczej czegoś odwrotnego, a w każdym razie widzi kogoś gorszego od siebie.
~Faja    17.08.2008 @21:15:25
Dzięki
~mEandemotional    16.08.2008 @19:32:52
ja wolę zdjęcia w większym formacie;p

paulawrobel@o2.pl
_______
nie dziękuj - oceń.
~enemyofgod    16.08.2008 @14:49:34
Nie nie odebralam tego zlosliwie Ja tez jestem amatorka wiec...
Pozdrawiam
_______
Nie dziękuj. Oceń.
~myszokotek    16.08.2008 @13:34:46
siemkajesli chodzi o zdjecie tej gasienicy, to nierobilem jej za pmoca soczewki
pozdrawiam
~niezaradna    16.08.2008 @13:26:11
zdjęcie ładne profilowe
_______
~mEandemotional    16.08.2008 @13:09:49
spk.
ym, a w jakim celu? ; d
_______
nie dziękuj - oceń.
~niezaradna    16.08.2008 @12:58:15
ładne profilowe .
_______
~mEandemotional    16.08.2008 @12:56:01
u mnie rozmiar ok. mieści się na ekranie spokojnie.

_______
nie dziękuj - oceń.
~Magdalena88    16.08.2008 @12:44:24
dzięki
~vinci91    16.08.2008 @12:39:10
dzięki
~adam7707    16.08.2008 @12:25:36
Dzięki za ocenę.
~ellf    16.08.2008 @12:09:11
wiesz... niektorzy maja w glowach takie schematy ze jak widok to caly czysty itp. ale to ich problem
_______
śmierdzisz...
~enemyofgod    16.08.2008 @11:31:00
Juz teraz rozumiem Masz racje. wtedy mialo by lepszy klimat. jednak zdjecie bylo cykniete ,,ot tak" nie zastanawiajac sie zupelnie nad kadrem Wlasciwie nawet nie pomyslalam ze ta pila tam nie pasuje Dzieki za komentarz i milego zyczęę
_______
Nie dziękuj. Oceń.
~enemyofgod    16.08.2008 @11:01:13
Hmm dlaczego??
_______
Nie dziękuj. Oceń.
~jacek314    15.08.2008 @20:08:14
Dziękuję Ci Pawle
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~juduska27    12.08.2008 @23:47:25
?
~dominika82    12.08.2008 @17:12:49
dzięki
~dambens    27.03.2008 @14:32:58
dzięki wielkie. też szukam czegos na pierwszy motocykl, myslalem o cb500 bo mi sie bardzo podoba noi silniki maja dobre. dzieki za wszystkie informacje. pozdrawiam.
_______
Zapraszam do siebie.
http://dambens.fotolog.pl
~dambens    26.03.2008 @19:19:57
To ja bylbym chetny wszystkich informacji o nim, jak sie sprawuje, co z awaryjnoscia, czy zadowolony jestes, czy to spalanie ktore podales jest realne, i wszystko inne
_______
Zapraszam do siebie.
http://dambens.fotolog.pl
~gagaton    25.03.2008 @18:20:29
aha i jezeli dla ciebie to tylko wyostrzenie,przeslona i czas to trzeba by bylo wszystkie foty tak ocenic...w koncyu wszedzie ktos ustawil tylko czas,byl tylko np w tybecie,ustawil przeslone, wykadrowal, i tylko pstrykoł fote...... proste.... a ty co przepraszam zrobiles na swoich fotkach?kazda fotka jest inna ,lepsza lub gorsza,masz slabe foty?troche pokory i probuj to poprawic ...takie jest moje zdanie mniejsza o to ja naprawde sie ciesze kazda ocena aby byla wlasnie fachowa bo to czy sie podoba czy nie bo jest np malo kolorowe jest bez sensu oceny i rady laikow z nizszym poziomem ode mnie sa malo warte gdyz dzieki nim sie nie naucze i nie poprawie bledów... ...... ucze sie i oceny bdb sa dla mnie wyróżnieniem a nie pogarda..... pozdrawiam
_______
"...Czas to dobry nauczyciel. Szkoda tylko, że uśmierca swoich uczniów..."






http://gagaton.digart.pl/digarty/
~gagaton    25.03.2008 @17:42:54
zadne tylko bdb ale az bdb..... i w zadnym wypadku nie obrazam sie..wrecz sie ciesze chyba zle odebrales moja wypowiedz....
_______
"...Czas to dobry nauczyciel. Szkoda tylko, że uśmierca swoich uczniów..."






http://gagaton.digart.pl/digarty/
~gory    25.03.2008 @15:02:56
O! widzę kolega "gagaton" mądrze napisał. To i ja dopiszę - skoro większość moich fotek jest do bani... również proszę o solidną wypowiedź co konkretnie Ci się nie podoba, albo jak Ty byś je zrobił. Może kadr?

Pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2008-03-25 15:03:11
_______
Nie ważne że jesteś czasem zmęczony!
Ważne że jesteś z fajnej miejscowości!
--------------------------------------------
Moja strona: http://www.e-gory.info
~gagaton    25.03.2008 @14:59:53
jesli moge zapytac to czego brakuje w fotce ktora u mnie oceniles pod wzgledem technicznym itd?prosze o fachowa wypowiedz pozdrawiam
_______
"...Czas to dobry nauczyciel. Szkoda tylko, że uśmierca swoich uczniów..."






http://gagaton.digart.pl/digarty/
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt